خطا از من است...

 

دل می گیرد و میمیرد
و هیچ کس سراغی از آن نمی گیرد.
ادعای خدا پرستیمان دنیا را سیاه کرده
ولی یاد نداریم چرا خلق شدیم.
غرورمان را بیش از ایمان باور داریم.
حتی بیش از عشق...

.

.

خطا از من است, می دانم. از من که سالهاست گفته ام "ایاک نعبد"، اما به دیگران هم دلسپرده ام. از من که سالهاست گفته ام " ایاک نستعین" ، اما به دیگران هم تکیه کرده ام. اما رهایم نکن... بیش از همیشه دلتنگم... به اندازه ی تمام روزهای نبودنم....

 



نظرات شما عزیزان:

pariyas
ساعت18:23---14 آبان 1391
چـِشـمـامـُو مـی بـَنـدَمـــْ

نـِقـابـتـو بـَردار

بـِذار صـُورتـت هـَوایـے بـُخـوره . . .!


شیرین
ساعت10:03---14 آبان 1391

این روزها دلم اصرار دارد
فریاد بزند؛
اما . . .
من جلوی دهانش را می گیرم،
وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد!!!
این روزها من . . .
خدای سکوت شده ام؛
خفقان گرفته ام تا آرامش اهالی دنیا،
خط خطی نشود . . .!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 13 آبان 1391برچسب:, | 10 بعد از ظهر | نویسنده : EhsAn |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وشوو